Više od 2 000 europskih gradova u 42 zemlje sudjelovati će u obilježavanju 13. Evropske sedmice mobilnosti, godišnje evropske kampanje za održivo kretanje gradom. Sa sloganom „Naše ulice, naš izbor”, cilj je ovogodišnje sedmice mobilnosti potaknuti građane da „prisvoje” urbane prostore i stvore grad u kakvom žele živjeti. Građani će sudjelovati u izazovima održivog putovanja na posao, kampanjama za rad na daljinu, organiziranim javnim grupnim izvedbama (flash mobs), događanjima tokom dana bez automobila, kreativnim takmičenjima, festivalima i brojnim drugim aktivnostima.

Ideja za Evropsku sedmicu mobilnosti potekla je od francuskog dana bez automobila koji je prvi put održan 1998. sa sloganom „Bez automobila u grad!”. Ta se inicijativa provodi svake godine u septembru kako bi se gradovi potaknuli da barem na jedan dan zatvore svoje ulice za promet motornih vozila. Time se ljudima omogućuje da vide drugu stranu svojega grada, potiče se upotreba održivih načina prevoza i podiže svijest o utjecaju odabira prevoznog sredstva na okoliš. Evropska sedmica mobilnosti počela se održavati 2002. nakon uspješne francuske inicijative. Evropska komisija podupire Evropsku sedmicu mobilnosti sredstvima u iznosu od oko 300 000 eura godišnje, namijenjenima posebno za saradnju na nivou cijele Evrope. Gradovi koji sudjeluju moraju sami osigurati finansijska sredstva te stoga surađuju s javnim tijelima, nevladinim organizacijama i drugim partnerima.